Wszystkie

Trochę otwieramy! Seria Unboxing

25-11-2023
Rozpudełkowanie rowerów to nasza pasja od lat!  Przed Wami kolekcja filmów o takiej tematyce: YT TUES UNCAGED 11 L YT TUES UNCAGED 11 XL YT IZZO CORE 2 L  woom 6 Moon Gray   Zobaczcie jak ciężko jest żyć na Mazowszu gdy w żyłach płynie źródlana górska woda. Przy okazji... Więcej
Enduro Trails - Bielsko Biała

10-07-2023
Enduro Trails Bielsko Biała Na przystawkę leci Czerwona Trasa w Lesie Cygańskim - Stary Zielony   Napindalamy rowerami pobranymi z bazy Rowermojezycie.pl w Grodzisku Mazowieckim. Można sobie te rowereczki wypożyczyć na weekend do Kampinosu albo kupić i się upić, bo przy zakupie... Więcej
Good job fellas!  Praca dla serwisanta

Good job fellas! Praca dla serwisanta

21-03-2023
Serwisant rowerów / amortyzatorów poszukiwany w trybie umiarkowanie pilnym.   Oferujemy -umowa zlecenie dla żaczków, studentów, licealistów -pracę w serwisie Shimano Service Center przy rowerach z półki średniej i wyższej -wynagrodzenie za wykonaną pracę - zaczynasz od 40%... Więcej
Cinque. Dom Julki – tragicznej julki która nigdy nie istniała.

23-02-2023
Cinque. Dom Julii – tragicznej julki która nigdy nie istniała.   Klasyczny przyspieszony objazd po wszystkich hot pointach Verony, włącznie z legendarnym domem Julii Capuletti – fikcyjnej postaci z fikcyjnym balkonem – do którego zjeżdżają się tłumnie tysiące zakochasiów.... Więcej
Quatro. O Świnty Antoni!

22-02-2023
O Święty Antoni patronie nasz!    Pielgrzymi z Polski przekopują ziemię św. Antoniego, czego efektem jest odkopanie grobu szczątków Łukasza ewangelisty - tego samego, w bazylice św Justyny, w cieniu całego zgiełku utworzonego wokół Antoniego. Padowa to creme de la creme... Więcej
Tres! Harlequino!

21-02-2023
Ostatni dzień karnawału w Veniezia. Harlequino płacze!     No i co ja tu mogę roweronogowego opowiedzieć? Chyba nic poza skrytą akcją wyprowadzania roweoronóg z hotelu, w stylu Assassin's Creed o 5 rano!      200 erło w kieszeni. Przetańczmy je karnawałowo na maski ptaka,... Więcej
Duo. Lucia, Santa Lucia!

20-02-2023
Duo. Żarty i rigolettos się właśnie finito!   Ostatnie kilometry blaszakiem z ziemi polskiej do włoskiej i porzucamy bezpieczną przystań na parkingu w Udine - przesiadamy się na maszyny prawdziwe i od tej pory zdajemy się na light-bikepacking i... Więcej
Eine. Wiener Schnitzel na śniadanie.

19-02-2023
Eine. Wiener Schnitzel na śniadanie?     Ty chyba masz coś z nogą! Hmmmm... Jeśli śniadanie jest o 15:00 a schnitzel okaże się smash burgerem i jeśli tuż po mozart torte z cukiernii Aida oddasz się baletowi Liebes Lieder w operze wiedeńskiej to tak! Mam coś z... Więcej
Będziesz mieć przegląd i będziesz szczęśliwy!

01-12-2022
Będziesz mieć rower po przeglądzie i będziesz szczęśliwy!   Nie dajcie nam zwariować w zimę z bezczynności bo zaczynamy już zgłębiać teorie spiskowe które i tak okazują się prawdziwością!   A oto profity: Bezpłatny odbiór roweru / amortyzatora i dostawa do... Więcej
Drum Bun! Epilog Cysterski.

12-10-2022
Epilog Cysterski. Ostatni dzień motowłajaż.   Powrót przez Polandię w porównaniu do Romanii to była zima stulecia. Z odczuwalną dychą na palcach, poproszę jeszcze kapuśniaczek i podróżniczek załatwiony na dzień cały. Dobra bez jajec! Dawać tu słońce i polski pachnący... Więcej
Drum Bun! Rozdział 9. Późna Rumunia i 4 bandery

11-10-2022
Rozdział 9. Drum Bun! Późna Rumunia czyli 4 bandery.   Po keto-śniadaniu strzelamy teleportację do Polszy. Rozwlekając poranek wybija już 10:00 na budziku w Satu Mare, ale wiem, że na Węgrzech, tuż za granicą, odzyskam jedną godzinę cofając zegar. Rozstajemy się z... Więcej
Drum Bun! Rozdział 8. Mon Dieu!

10-10-2022
Rozdział 8. Mon Dieu!   Pochłonąć śniadanie i wyjechać w "Bieszczady" Scenariusz na najbliższe...godziny. Pod Twoją Obronę to jedyne co mogę powiedzieć przed startem w karpacki TET. Mon Dieu! Jestem tu! Ja chyba uczestnicze w eksperymencie - jak człowiek odpowie... Więcej
Drum Bun! Rozdział 7. Romania jeszcze głębiej.

09-10-2022
Łapać złodzieja! Romunia jeszcze głębiej. Rozdział 7.   Wyjazd na pełnej z hukiem rury - tak jak Kluż lubi naj. Choćbym nawet dziś miał zgubić silnik to doklekoczę się do TET, w okolice Bogdan Voda. Zanim to jednak nastąpi muszę zostać ograbiony. Ktoś legitnie... Więcej
Drum Bun! Rozdział 6. Wciąż Romania.

08-10-2022
Rozdział 6. Wciąż Romania.   Połonina "Caryńska" dekorowana podpaskami. Gdyby tak namówić szalonych rumuńskich kierowców żeby pożarli śmiecie z rzek i gór, a sfory psów namówić żeby pożarły tych kierowców, to wszystkie bolączki Rumunii zostałyby... Więcej
Drum Bun! Rozdział 5. Romania

06-10-2022
Rozdział 5. Rumunia.   Wchodzę i mówię. -Daj mi piač espresso. Daj piač! A Street Coffee Roasters odpowie -Bierz polski bracie... i jeszczę Ci serce namaluję na flat white. Po pięciu espresso człowiek zaczyna mańdrować... a skoro usłyszałem, że kierunek na... Więcej
Drum Bun! Rozdział 4. Późne Węgry.

05-10-2022
Rozdział 4. Późne Węgry.   Załatwili to po angielsku. Węgrze! Gdzie jest dla francuskiego pieska stół szwedzki, co by sobie ten realizował amerykańskie low-carbo...jajecznicą i sałatą!? Ech PURO, tylko Wy mnie rozumiecie. Co tu się w tych lasach! Łosie i... Więcej
Drum Bun!  Rozdział 3. Slovensko.

Drum Bun! Rozdział 3. Slovensko.

02-10-2022
Rozdział 3. Slovensko.   I to taka robota z tym deszczem Pięć kilemetrów padania i dwadzieścia podsuszania. Pięć padania... Gaby suszarka do grzybów też nic by tu nie zwojowała. Ale to już przeszłość! Słowacja jest pogodnie łaskawa i pozwala się przesmyknąć o... Więcej
 Drum Bun! Rozdział 2. Polska ale bardziej Farfurnia.

01-10-2022
Rozdział 2. Polska ale bardziej Farfurnia.   Wyjazd z Kielc uroczy niczym scyzoryk! *Tekst wzbogacony zdjęciami albo na odwrót. W trzech kilometrowych korko-zatorach okołoremontowych, dało się usłyszeć klasyczną polską klaksonową sraczkę...aż 9 razy - podczas gdy... Więcej
Drum Bun!  Rozdział 1. Polska, c'est parti!

Drum Bun! Rozdział 1. Polska, c'est parti!

30-09-2022
Rozdział 1. Polska   C'est parti! Zobaczmy dokąd dojadę bez szdżepiongi i bez węgli. Tymczasem pierwszy cel osiągnięty - droga napoczęta. Zamierzałem nie odwalać i nie relacjonować prywaty pozarowerowej, ale skoro już mam długopis od Haibike to czuję się... Więcej
Hulajzą nach Berlin

01-08-2022
.dzień 1   Ludziska no mówie Wam! Pierwszego dnia to chyba przylutowaliśmy 600km! Hularowerami 10 km, pendoliniażem 590 km. Tak jak się odgrażaliśmy - trip wystartował. Od Kołobrzegu dźgamy tylko fizis o własnych apetycznych nogach. Dalszy dialog będziemy prowadzić... Więcej
Hulajzą do El Warszauer

21-05-2022
Hulajzą do Polskiego Palermo w 2:45 h trasą enduro wkd. Nie ma problę. Nie polecam - za mocno buduje korpus. Mama mówiła, że to się nie da tak podróżować, więc kolejny strzał obliczyłem na 1000km do Berlina. #yedoo #hulajza #hulajzamojezycie #bikepacking #palermo #arigatorramenshop Więcej
Oddajcie nam amory!

23-03-2022
Narzekaliśmy po polsku, że nie ma rowerów, że klęska produkcji i handlu, że się zanudzimy... bla blaaah blaaah. A z narzekania i posuchy wykluło przeciwieństwo się W rezultacie siedzimy po nocach przy kolacji, zasypani amortyzatorami do przeglądów. No na widelcu narmalnie!... Więcej
Nanowyprawa na dzień jeden - HP Velotechnik Scorpion 26

17-10-2021
.dzień1ostatni .w ramach walki z trzeźwością narodu nie gęsiego a swojego - polskiego     Zamykając z pomocą trike Hp Velotechnik Scorpion 26 poziomkowo-rowerowy sezon po raz któryśtam (bo za każdym razem łapiemy ostatnie promienie UV i on się przeeeeiąga) atakujemy szlak... Więcej
Pułtuska mikrowyprawa na dni trzy - "Po spadnięty liść Klenczona"

10-10-2021
.dzień1  .108km .grodzisk-pułtusk   Pułtuska przywitało nas o zmroku, więc nici z deszczu meteorów -a to druga pułtuska atrakcja na skalę światową... po Klenczonie ofkoz. Tak się wierciliśmy jedzeniowo po Warszawie (Ukiuki Green) i Serocku (Mała czarna i nie tylko), tak... Więcej
Oficjalnym dealerem HP Velotechnik staliśmy się!

08-10-2021
Chodźcie do nas testować HP Velotechnik Scorpion FS 26.    Więcej
Wyspa doktora Octopusa

27-08-2019
Od zatoczenia pierwszego koła 12 dni temu aż do momentu gdy ładujemy się w Splicie w busa powrotnego (szarpanki z kierowcami po madziarsku w cenie), czuję silną ingerencje stróża anioła. A już dzień na wyspie Hvar był tej ingerencji kumulacją. Po ciężkich bataliach nocnych z... Więcej
Czuby na moście. Mostar.

26-08-2019
Misja przejęcia starego mostu w Mostarze. Fiasko.Stary most jak i reszta okalającej go festyniady zdominowana przez zawody Redbulla w skoku do Neretvy na głowy czubek! Czuby! Mostar jak nam pokazuje film edukacyjny u Irmy dostał w trąbę równie mocno co Sarajewsko. Stary most - symbol... Więcej
Hitman w Sarajewie.

25-08-2019
Na własne oczy widziałem, bo gbybym nie widział to bym nie uwierzył, że można tak ranić swój kraj. Góry, pasmo ciągnące się od Łożnicy po Mostar, przystanek, serpentyna, bajkowy krajobraz, chlop siada! odwija marlborasy i jeb folią i srebrem z hukiem o trawę. A niech leży obok... Więcej
Paul Gauguin

24-08-2019
Po długich i owocnych pertraktacjach z kalendarzem, kolanami i mapą...jesteśmy w drodze do Sarajewa. Ale zanim zaczniemy baśń z Bośni o głupich minach to jeszcze westchnienie z Belgradu. Ta podróż to już nie podróż, to wielka avantura! Każdej godzinie w mieście nad Savą i Dunajem... Więcej
Twierdzenie o Pupinie

23-08-2019
Nie twierdzę, że największą ale mają twierdzę! Gibraltar Dunaju w Petrovaradinie jest przeogromny, z dystansu przytłacza a z bliska mami dziełami sztuki.Obsiany warsztatami skulpterów, fotografów i malarzy, jak węgierskie pola czarnym słonecznikiem. 50 piwniczek artystów nie... Więcej
Kwintesencja Serbii

22-08-2019
Jeden i drugi stwierdził jednoznacznie. Urodziliśmy się na Bałkanach  #vojvodina #monopoly a na stole całe 20 zł #balkan   Novi Sad Więcej
Wojwodina under atack.

21-08-2019
Dawidzio czujesz się daleko od domu?-No nieNo nie -odpowiem.Tam jest dom twój gdzie są smardze twoje.Martoesje. A im dalej od domu to tym łatwiej się porozumieć. Serbskie słowa w przy-, przedrostku lub w trzonie mają zazwyczaj namiastkę polskiego. Toż to być nie może, że... Więcej
Desant.

20-08-2019
  Desant na Serbię Będziemy tam szybciej niż się wydawało światu! Jeśli znajdziemy silnik w tym maszinu, to wystrzelimy z lądowiska w Szentes wprost na Novi Sad w Serbii.    Jesteśmy dojechani życiem... I świętą równiną węgierską. Wycisnąłem już cały atrament na... Więcej
Wielka płaszczyzna węgierska

19-08-2019
Ciernie sławy!Język polski łączy...i przyciąga. Wierne i oddane fanki rowerów (a teraz już też rowerumojeżyciu! Prawda!?) kazały się mamić żarcikami o małżeństwie... Kto sieje żart zbiera chichot. Jeszcze o 2:00 docierał on do nas z kempingowego namiotu obok, w sercu byczej... Więcej
Tunel '47

18-08-2019
Takich Ciapciaków to nie powinno się z domu wypuszczać bo po torach będą skakać, po tunelach biegać. Ale tunele z '47. A to ok!   Co ja tu sie moge rozpisywać... Załatwili nas. Złapali byka za rogi. Stary numer ze starym miastem w starym dobrym stylu miasta kurortu. Wpadli na... Więcej
Nienasycenie dutkami.

17-08-2019
Godzina dziewiąta a my już dycha!No i co z tego, to tylko kilometry - rzekłby synek.Nie może nam się spieszyć bo nigdzie nie jedziemy i czujemy potrzebę kontemplacji słowackich Bielańskich Tatr w kontrze do tego wariatkowa okołozakopiańskiego. Nie dostali dutków. Ni! Za to że wstęp... Więcej
Zadął w róg!

16-08-2019
Drzemiący w nas lud wędrowny musiał dać o sobie znać. I dał. I zadął w róg o 3:10, pobudził, kazał zmielić ostatnie ziarna (co by dla serwisantów zabrakło!), wypędził z Grodziska i wrzucił w Intercity do niewiemgdzie. Plan jest taki, że go nie ma. A już pewnikiem, w tym... Więcej