Kawasaki KX 450 XC Enduro Homologacja Drogowa

Lekkie Enduro Wyprawowe 

Husqvarna FE501

KTM EXC 500

Yamaha Yzf 450 

  • Obserwuj produkt:
  • Dodaj recenzję:
  • Kod: 10949
  • Dostępność: .jest .jest

  • Historia ceny
    Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 30 750,00 zł brutto
  • Cena netto: 25 000,00 zł 53 000,00 zł 30 750,00 zł
  • szt.

Kawasaki KX 450 XC z homologacją

rok produkcji 2021

przebieg (22-03-2024) 1380 km

przebieg w motogodzinach 37  - w trybie adventure a nie typowej dla tego modelu upalanki

salon polski

pierwszy właściciel 

faktura VAT 

Grodzisk Mazowiecki 

 

Kawasaki KX 450 XC z pełną homologacją drogową

Bez możliwości negocjacji ceny - za mniej to sam od siebie ją kupie i jeszcze ten sezon dokręcę drugi TET.

przebieg 1380 km
raporty spalania jakie odnotowałem 4,7 - 6,5 litra na 100km

przebieg w motogodzinach 37 - w trybie adventure i szosa. Nie wykorzystałem nawet połowy potencjału bo jestem amator który zszedł z 701 a teraz znów wróciłem na ciężkiego duala. Kawa zero topienia, zero skakania, jedna gleba która jest niewidoczna na moto. Nawet nie był wkręcany do odcinki. Można powiedzieć, że dopiero jest dotarty. Mam w chmurze ponad 8 godzin nieobrobionych nagrań z GOPRO z Sycylii na których można prześledzić z jaką czcią i troskliwością traktowałem Kawiznę.

Wykonanie premium w porównaniu do kilku innych podobnych na rynku. W USiA silnik w tym Kx uchodzi za pancerny i na typowym upalaniu dojeżdża ponad 300mth bez remontu. Odsyłam do kilkunastu relacji na youtube i zagraninczych forum.
Na Sycylii przez tydzień na TET spotykałem u lokalsów wyłącznie takie KX i zebrałem podobne opinie, że sprzęt nie do zajechania.

-salon polski
-pierwszy właściciel
-faktura VAT
-data pierwszej rejestracji 06-12-2023
-pełna homologacja
-nowy napęd DID i Supersprox
-świeży filtr powietrza
-oryginalna specyfikacja (akcesoryjne: bak acerbis i klamki niełamki nie są moje i nie podlegają sprzedaży)
-w tylnym kole zamontowany mousse (0,8 bar z mojego poprzedniego 701)
-przód opona całkowicie nowa fabryczna z dętką (ja używałem turystycznego Motoza 50/50)

Kupiłem go w grudniu 2023 internetowo wprost od dystrybutora Kawasaki Polska jako ostatnią sztukę... więc jeśli szukasz jej po salonach to nowej homologowanej KX450 nie ma już nigdzie.

Moto ma na koncie wyłącznie jazdę adventure po TET Sycylia i kilka wyjazdów do Warszawy

Olej i filtr wymieniony 3 razy. Po 3,15 i 30 motogodzinach.
Nowy filtr powietrza. Drugi fabryczny w komplecie.

Nowy napęd przy 32 godzinach, 13 x 49T (fabrycznie było 13 x 51) łańcuch DID 520 VX3
Poprzedni jeszcze nie jest zużyty i dokładam do zestawu.

W zestawie:

Oryginalny bak
Oryginalne klamki
Kompletny set (homologacyjny) do zablokowania mocy
Nowa opona przednia (dojeżdżałem starego Motoza)


Cena detaliczna salonowa z 2022: 53 000 zł brutto. Więc zakup idealnie utrzymanej maszyny tańszej od katalogu o 22k uważam za udany pomysł.

Możliwy transport pod wskazany adres. Dostępne finansowanie (RATY 5%) i pomoc w jego uzyskaniu.

 

KX450 zawsze był budowany z jednym głównym założeniem inżynierów Kawasaki: aby zawodnicy jeżdżący na Kawasaki zawsze stawali na najwyższym stopniu podium i wygrywali wyścigi. Dziedzictwo modeli KX sięga prawie 40 lat. Teraz, producent z Akashi przedstawia bezkonkurencyjny motocykl klasy MX1 z jeszcze mocniejszym silnikiem zamontowanym w lżejszej ramie.

Hydrauliczne sprzęgło
Tak jak w KX450, sprzęgło hydrauliczne oferuje bardziej bezpośrednie odczucia I lżejszą pracę dźwigni. Nawet w trakcie najcięższych zadań przy rosnącej temperaturze, układ zapewnia jasne i przewidywalne sygnały.

Elektryczny rozrusznik
Elektryczny starter sprawia, że odpalenie silnika jest tak łatwe jak wciśnięcie guzika.

Regulowana Ergonomia
Wybór pomiędzy czterema pozycjami kierownicy I dwoma pozycjami podnóżków pozwala kierowcy dostosować najlepszą pozycję swojego ciała ze względu na swoje wymiary i możliwości.

Smukłe, ergonomiczne nadwozie
Wąska rama I minimalistyczne nadwozie pozwala na przyjęcie odpowiedniej pozycji, ułatwiającej Kontrole nad maszyną.

Zawieszenie gotowe do ścigania
Wydajne zawieszenie pochodzi wprost od KX250. Ustawienia sprężystości I tłumienia zostały zoptymalizowane do XC oferują wyraźniejszy feedback, szczególnie podczas jazdy po agresywnych odcinkach.

Ustawienia wyboru DFI
Dostosowanie ustawień silnika do panujących warunków jest łatwe ze złączkami DFI KX. System w stylu “Plug-and-Play” jest szybki, łatwy I bezstresowy.

Podstawowe wyposażenie XC
Fabryczna płyta pod silnik i wygodna stopka boczna są standardowym wyposażeniem.

Koła i opony XC
Przednie 21” I tylne 18” koła z oponami enduro są dostosowane do sytuacji, jakie napotkasz w trakcie jazd XC.

Lekka obwodowa rama aluminiowa
Świetnie wyważona fama z KX450 przyczynia się do lekkości, łatwości w prowadzeniu i ergonomii modelu KX450XC.

 


DANE TECHNICZNE:

Silnik
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika: 449 cm³
Średnica x skok: 96 x 62.1 mm
Stopień sprężania: 12.5:1
Układ zaworów: 4 zawory DOHC
Układ paliwowy: Gaźnik: Keihin FCR-MX40
Zapłon: Digital DC-CDI
Układ rozruchowy: Elektryczny
Smarowanie: Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa

Hamulce & Zawieszenie
Hamulce, przednie: Tarcza pół-pływakowa, 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne: Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie: Widelec teleskopowy odwrócony, 48 mm, typu AOS z 22-stopniowym tłumieniem dobicia i 18-stopniowym tłumieniem odbicia
Zawieszenie, tylne: Uni-Trak z tłumieniem dobicia 22-stopniowym (mała prędkość), 2 lub więcej obrotów (duża prędkość), tłumieniem odbicia 22-stopniowym i regulacją napięcia wstępnego sprężyny

Rama & Wymiary
Typ ramy: Obwód, aluminium
Ślad: 120 mm
Skok zawieszenia, przednie: 305 mm
Skok zawieszenia, tylne: 307 mm
Opona, przednia: 80/100-21 51M
Opona, tylna: 120/90-18 65M
Kąt skrętu L/P: 42° / 42°
Dł x Szer x Wys: 2,185 x 820 x 1,265 mm
Rozstaw osi: 1,485 mm
Prześwit pod pojazdem: 335 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 6.2 litrów
Wysokość siedzenia: 950 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku: 120 kg

PEŁNA SPECYFIKACJA NA STRONIE PRODUCENTA