Marin Fourn Corners został zbudowany, jak przystało na rasowego gravela podróżniczego, na podwójnie cieniowanych rurkach ze stali chromowo molibdenowej 4130.
Siła roweru Marin Four Corners skrywa się za prostotą i przemyślanymi rozwiązaniami. Zaczynając od ramy wykonanej ze stali chromowo-molibdenowej, której zaletą jest kulturalne tłumienie drgań, a ilość punktów mocowań rozweseli każdego rowerowego preppersa
Poprzez zastosowanie wysokiej główki ramy, co sprawia że pozycja za kierownicą jest więcej niż wygodna, a w trójkącie ramy zmieści się spora sakwa. Marin Four Corners jest w stanie sprawnie wytracać prędkość dzięki hamulcom TRP Spyre-C i rozpędzać się z pomocą zestawu napędowego Shimano Sora 3×9.
Wyprawy rowerowe. Wycieczki z sakwami. Uniwersalny Marin Four Corners został zbudowany do przemieszczania dziś, ale i do przygody jutro. Tym rowerem możesz śmiało gonić horyzont uosabiając wolność jaką dają podróże rowerem.
RAMA: | Podwójnie cieniowana stal CrMo |
ROZMIAR RAMY: | L |
KOLOR: | CZARNY MATOWY/CZERWONY, ZIELONY/BRĄZOWY |
MODEL: | Stal CrMo 4130 |
DANE: | Mocowanie błotnika, bagażnika, sakw, hamulec tarczowy IS |
PRZEŁOŻENIA: | 18 |
PRZERZUTKA PRZÓD: | Shimano Sora |
PRZERZUTKA TYŁ: | Shimano Sora |
MANETKA PRZÓD: | Shimano Sora 2rz |
MANETKA TYŁ: | Shimano Sora 9z. |
KORBA: | Shimano Sora 50/36 |
KASETA: | Shimano HG-200, 11-34T |
ROZMIAR: | 700C |
PIASTA PRZÓD: | Forged Aluminum Alloy, Disc, 32H |
PIASTA TYŁ: | Forged Aluminum Alloy, Disc, 32H |
OBRĘCZE: | Marin Aluminum Double Wall |
OPONA PRZÓD: | Vee Tire, GP-V, 700Cx40mm, antyprzebiciowa |
OPONA TYŁ: | Vee Tire, GP-V, 700Cx40mm, antyprzebiciowa |
HAMULEC PRZÓD: | Tektro Spyre-C Road Mechanical Disc, 160mm |
HAMULEC TYŁ: | Tektro Spyre-C Road Mechanical Disc, 160mm |
KIEROWNICA: | Marin Butted Alloy, Compact 16º Flared Drop |
MOSTEK: | Marin 3D Forged Alloy |
SIODŁO: | Marin MTB |
SZTYCA: | Marin Alloy, 27.2mm |
XS | S |
M |
L |
XL |
|
WYSOKOŚĆ | 560 | 580 | 617 | 646.3 | 677.6 |
ZASIĘG | 376.7 | 381 | 403.3 | 412.6 | 426.6 |
70.5° | 70.5° | 71.5° | 71.5° | 71.5° | |
GŁÓWKA RAMY | 177 | 198 | 198 | 229 | 262 |
KĄT RURY PODSIODŁOWEJ | 74.5° | 73.5° | 73.5° | 72.5° | 72° |
RURA PODSIODŁOWA | 381 | 422 | 462 | 495 | 528 |
GÓRNA RURA | 532 | 552.8 | 586.1 | 616.4 | 646.8 |
WYSOKOŚĆ SUPORTU | 285 | 285 | 285 | 285 | 285 |
DROP SUPORTU | 53.5 | 53.5 | 72 | 72 | 72 |
DOLNA RURA TYLNEGO TRÓJKĄTA | 432 | 432 | 450 | 450 | 450 |
BAZA KÓŁ | 1034.4 | 1041.8 | 1081 | 1100 | 1125.1 |
PRZEKROK | 666.55 | 706.38 | 744.53 | 777.26 | 809.8 |
WIDELCA | 43 | 43 | 49 | 49 | 49 |
ŚREDNICA RURY PODSIODŁOWEJ | 27.2 | 27.2 | 27.2 | 27.2 | 27.2 |
SZEROKOŚĆ KIEROWNICY | 400 | 400 | 420 | 420 | 440 |
DŁUGOŚĆ WSPORNIKA | 70 | 70 | 70 | 70 | 70 |
DŁUGOŚĆ RAMIENIA KORBY | 170 | 170 | 175 | 175 | 175 |